System interaktywnej elektronicznej obsługi informatyczno – statystycznej dla uczestników rynku energii
Opracowanie oraz wdrożenie oprogramowania dla systemu elektronicznej obsługi uczestników rynku energii wraz z dostawą niezbędnego do jej obsługi sprzętu. Realizacja projektu ma zmierzać do stworzenia interaktywnej platformy zapewniającej przedsiębiorcom i obywatelom możliwości składania dokumentów w sposób szybki i tani poprzez portal internetowy, oraz skrócenia czasu oczekiwania zainteresowanych podmiotów na rozstrzygnięcie sprawy.
![]() |
UNIA EUROPEJSKA Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Wspólnot Europejskich 2, rue Mercier, L-2985 Luxembourg Faks: (+352) 29 29 44 619, (+352) 29 29 44 623, (+352) 29 29 42 670 E-mail: mp-ojs@opoce.cec.eu.int Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://simap.eu.int |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane Dostawy Usługi X |
Wypełnia Urząd Publikacji Data otrzymania ogłoszenia__________________________ Nr identyfikacyjny_________________________________ |
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)?
NIE X TAK
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa Urząd Regulacji Energetyki |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Bogdan AGNIESZCZAK |
Adres ul. Chłodna 64 |
Kod pocztowy 00-872 |
Miejscowość Warszawa |
Kraj Polska |
Telefon +48(022) 661 61 55 |
Faks +48(022) 661 61 77 |
Poczta elektroniczna (e-mail) bogdan.agnieszczak@ure.gov.pl |
Adres internetowy (URL) |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację
Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.5) Rodzaj zamawiającego*
Szczebel centralny X Instytucja UE
Szczebel regionalny/ lokalny Podmiot prawa publicznego
Inny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane (w przypadku zamówienia na roboty budowlane)
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Wykonanie, za pomocą jakichkolwiek środków,
obiektu budowlanego odpowiadającego wymogom
określonym przez zamawiającego
II.1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy (w przypadku zamówienia na dostawy)
Kupno Najem Dzierżawa Leasing Inne
II.1.3) Rodzaj zamówienia na usługi (w przypadku zamówienia na usługi)
Kategoria usług 0 7
II.1.4) Czy jest to umowa ramowa? *
NIE X TAK
II.1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego*
System interaktywnej elektronicznej obsługi informatyczno – statystycznej dla uczestników rynku energii.
II.1.6) Opis przedmiotu zamówienia (w razie potrzeby wykorzystać dodatkową stronę)
1. Opracowanie oraz wdrożenie oprogramowania dla systemu elektronicznej obsługi uczestników rynku energii wraz z dostawą niezbędnego do jej obsługi sprzętu. Realizacja projektu ma zmierzać do stworzenia interaktywnej platformy zapewniającej przedsiębiorcom i obywatelom możliwości składania dokumentów w sposób szybki i tani poprzez portal internetowy, oraz skrócenia czasu oczekiwania zainteresowanych podmiotów na rozstrzygnięcie sprawy.
2. Na stronie internetowej Zamawiającego, dostępnej pod adresem: http://www.ure.gov.pl, umieszczone zostaną odpowiednie formularze elektroniczne umożliwiające indywidualne, zabezpieczone przed dostępem osób trzecich składanie dokumentów wymaganych przy rozpatrywaniu poszczególnych spraw, oraz umieszczone przez pracowników Zamawiającego dokumenty w sprawie prowadzonego postępowania; dostępne dla uczestników tego konkretnego postępowania.
3. System powinien umożliwiać również umieszczenie załączników w popularnych formatach pilików. Powinien również zapewniać możliwość tworzenia interfejsów wymiany informacji z innymi urzędami administracji centralnej.
4. System zakłada wyeliminowanie obiegu dokumentów papierowych i wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów w sprawach prowadzonych przez Zamawiającego wraz z podpisem elektronicznym do uwierzytelnienia użytkowników.
5. Opracowana architektura dla Zamawiającego powinna:
1) być zgodna z obowiązującym w Polsce ustawodawstwem,
2) uwzględniać ograniczenia finansowe Zamawiającego,
3) realizować wymagania, które zostaną określone w drugim etapie realizacji postępowania,
4) uwzględniać przyjęte przez polski rząd dokumenty strategiczne dotyczące społeczeństwa informacyjnego,
5) uwzględniać obecnie eksploatowane systemy informatyczne Zamawiającego,
6) uwzględniać w budowie systemu obecnie eksploatowaną infrastrukturę techniczną Zamawiającego.
II.1.7) Miejsce wykonania usług
POLSKA, 00-872 Warszawa, ul. Chłodna 64 oraz dziewięć Oddziałów Terenowych Urzędu Regulacji Energetyki z siedzibami w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie , Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i we Wrocławiu.
Kod NUTS * PL 127
II.1.8) Nomenklatura
II.1.8.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
|
Słownictwo główne |
Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) |
Główny przedmiot |
72211000 |
- - - |
Dodatkowe przedmioty |
72212000 72222100 ...- ...- |
- - - - - - - - - - - - |
II.1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/ NACE/ CPC)
II.1.9) Podział zamówienia na części (w celu podania szczegółów odnośnie części zamówienia wykorzystać Załącznik B tyle razy, ile jest to konieczne)
NIE X TAK
Oferty można składać w odniesieniu do:
jednej części kilku części wszystkich części
II.1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (o ile dotyczy)
NIE X TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
powyżej 130 000 EUR
II.2.2) Opcje (o ile dotyczy). Opis i termin, w którym mogą być wykonane (o ile możliwe)
Nie dotyczy
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
Lub: Data rozpoczęcia // i/ lub zakończenia 28/02/2008 (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje (o ile dotyczy)
- Wadium będzie wymagane w drugim etapie postępowania, tj. po zaproszeniu Wnioskodawców do składania ofert.
- Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium w wysokości 200 000,00 PLN (dwieście tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert.
- Forma wniesienia wadium zostanie określona w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/ lub odesłanie do odpowiednich przepisów (o ile dotyczy)
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN, wg wartości nominalnej przedmiotu zamówienia.
- Zapłata będzie dokonana przez Zamawiającego przelewem bankowym na konto Wykonawcy w ciągu 30 (słownie trzydziestu) dni od dnia dostarczenia faktury, na podstawie protokołów potwierdzających wykonanie przedmiotu umowy bez zastrzeżeń – zgodnie z harmonogramem rzeczowym projektu.
- Za datę dokonania płatności uznaje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia (o ile dotyczy)
III.2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wnioskodawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą”.
- Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
1) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: o udzielenie mogą ubiegać się Wnioskodawcy, którzy mają prawo do występowania w obrocie prawnym,
2) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wnioskodawcy, którzy:
a) należycie zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzy projekty o podobnym, charakterze z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie,
b) dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
III.2.1.1) Status prawny – wymagane dokumenty
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku.
- Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku.
- Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wnioskodawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że zyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wnioskodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wnioskodawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy.
- Jeżeli Wnioskodawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 1 ppkt 1, 2, 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wnioskodawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 oraz ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wnioskodawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa – wymagane dokumenty
Informacja z banku, w którym Wnioskodawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.
III.2.1.3) Zdolność techniczna – wymagane dokumenty
- Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzech projektów (zakończonych) o podobnym charakterze, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, przy czym:
1) Zamawiający oczekuje wykazu zawierającego, dla każdego projektu, następujące informacje:
a) nazwa projektu,
b) wskazanie czy projekt dotyczył opracowania architektury dla systemu informatycznego z zakresu interaktywnych usług świadczonych w sieci Internet „on-line”,
c) wskazanie czy przedmiotem projektu był system, umożliwiający uczestnikom systemu składanie dokumentów za pośrednictwem sieci teleinformatycznej,
d) wskazanie czy projekt dotyczył opracowania architektury dla systemu informatycznego o zasięgu krajowym,
e) wartość projektu w zakresie architektury systemu informatycznego,
f) informację, że architektura systemu informatycznego obejmowała architekturę biznesową, architekturę danych, architekturę aplikacji, architekturę sprzętową,
g) datę wykonania (odbioru potwierdzającego wykonanie całego projektu bez zastrzeżeń),
h) odbiorcę,
i) referencje do każdego wykonanego projektu.
- Ponadto Wnioskodawca powinien wykazać się:
1) wykazem zrealizowanego z należytą starannością co najmniej jednego projektu, w którym zastosowano infrastrukturę PKI do uwierzytelnienia i autoryzacji użytkowników oraz kwalifikowanego podpisu,
2) certyfikatem ISO 9001:2001 albo równoważnym w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia tj. zarządzania projektami związanymi z wytworzeniem i wdrożeniem systemów teleinformatycznych.
- Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
1) osoby zatrudnione przez Wnioskodawcę w realizację projektu powinny posiadać poniższe kwalifikacje:
a) umiejętność projektowania architektury systemów informatycznych,
b) umiejętność modelowania procesów biznesowych,
c) umiejętność stosowania metodyki zbierania i specyfikacji wymagań z zastosowaniem języka UML 2.0,
d) umiejętność projektowania i wdrażania systemów PKI,
e) umiejętność stosowania metod analizy i projektowania obiektowego,
f) umiejętność posługiwania się językiem UML 2.0.
g) umiejętność posługiwania się metodyką wytwarzania oprogramowania,
2) Wykaz osób i odpowiadających im stanowisk, które zostaną zaangażowane przez Wnioskodawcę przy wykonaniu projektu:
a) Kierownik Projektu - posiadający potwierdzoną dokumentami oraz doświadczeniem umiejętność:
· zarządzania projektami, w ramach których opracowywano architekturą systemów informatycznych,
· posiadający odpowiedni certyfikat z zakresu zarządzania projektami (Certyfikat PMI),
· zarządzał w ciągu ostatnich trzech lat, jako kierownik projektu, co najmniej 2 projektami obejmującymi swym zakresem opracowanie architektury systemów informatycznych przy czym wartość każdego z tych projektów w zakresie dotyczącym opracowania (projektu) architektury systemu informatycznego wynosiła minimum 1000000,00 PLN.
b) Architekt Systemu – posiadający potwierdzoną dokumentami oraz doświadczeniem umiejętność:
· budowania architektury systemów informatycznych,
· prowadził w ciągu ostatnich trzech lat, jako architekt systemu, co najmniej 2 projekty obejmujące swym zakresem budowę architektury systemów informatycznych przy czym wartość każdego z tych projektów w zakresie dotyczącym architektury systemu informatycznego wynosiła minimum 1000000,00 PLN
c) Inżynier aktywnych urządzeń sieciowych - posiadający potwierdzoną dokumentami oraz doświadczeniem umiejętność:
· minimum trzyletnie doświadczenie w projektowaniu systemów z wykorzystaniem aktywnych urządzeń sieciowych,
· posiadająca odpowiedni certyfikat producenta sprzętu na poziomie co najmniej „Professional”,
· udział w minimum dwóch projektach z wykorzystaniem aktywnych urządzeń sieciowych,
d) Inżynier systemów PKI - posiadający potwierdzoną dokumentami oraz doświadczeniem umiejętność:
· minimum trzyletnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu systemów PKI,
· udział w minimum dwóch projektach z wykorzystaniem systemów PKI,
e) Inżynier systemów „backupu” – posiadający potwierdzoną dokumentami oraz doświadczeniem umiejętność:
· minimum trzyletnie doświadczenie w projektowaniu i wdrożeniu systemów backupu,
· posiadający którykolwiek z certyfikatów czołowych producentów oprogramowania systemów backupowych, jak: HP Storage Data Protector, IBM Tivoli Storage Manager, Legato NetWorker, VERITAS NetBackup na poziomie co najmniej „Professional”,
· udział w minimum dwóch projektach z wykorzystaniem systemów „backupu”.
3) Wykaz osób powinien ponadto zawierać:
a) wskazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
b) informacje o przypisanych tym osobom funkcjach,
c) informacje potwierdzające doświadczenie tych osób wskazujące wartość projektu, w którym wskazana przez Wnioskodawcę osoba uczestniczyła,
d) informacje o przedmiocie projektu,
e) informację dla każdego z wymienionych projektów potwierdzające, że projekty te spełniają postawione przez Zamawiającego wymagania.
f) informacje o kwalifikacjach każdej ze wskazanych przez Wnioskodawcę osób potwierdzające spełnianie przez Wnioskodawcę, lub przez wskazaną przezeń osobę warunków udziału w postępowaniu.
4) Wnioskodawca zobowiązuje się do: zapewnienia udziału osób wskazanych przezeń we wniosku na potrzeby wykonywania umowy podpisanej w wyniku niniejszego postępowania – zamiana osób zgłoszonych we wniosku na inne osoby może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego; nowe osoby muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie co najmniej równorzędne dla osób, które zastępują i zgodnie z funkcją, jaką dane osoby spełniają w zespole projektowym.
5) Kwoty podane w pkt. III.2.1.3 obejmują podatek od towarów i usług .
III.2.1.4) Sposób przygotowania wniosku:
- Wniosek należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, wskazane jest sporządzenie wniosku w postaci wydruku komputerowego lub maszynopisu.
- Wniosek powinien zawierać:
1) pełną nazwę Wnioskodawcy,
2) adres (siedziba Wnioskodawcy), nr telefonu i faxu,
3) oświadczenie Wnioskodawcy, o którym mowa w art. 50 ustawy, że:
a) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
4) oświadczenie Wnioskodawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. III.2.1.3,
5) dokumenty określone w pkt. III. 2.1.1, w pkt III.2.1.2 i pkt III.2.1.3 niniejszego ogłoszenia,
6) zobowiązanie Wnioskodawcy, w przypadku wskazania przez Wnioskodawcę osoby (osób), które będą wykonywać zamówienie nie posługującej(cych) się językiem polskim do zapewnienia na własny koszt ciągłej komunikacji i jej dokumentację w języku polskim z tą osobą (lub osobami) na cały czas wykonywania zamówienia,
- Wszystkie dokumenty powinny być aktualne w terminie składania wniosku, przedłożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wnioskodawcę, z zastrzeżeniem, pkt III.2.1.4 ppkt 6.
- Wniosek oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wnioskodawcę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wnioskodawcy albo przez stosownie umocowanego przedstawiciela Wnioskodawcy (przy czym oryginał pełnomocnictwa lub uwierzytelniona kopia musza być dołączone do wniosku). Kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
- W przypadku gdy wartość projektu, lub jego części jest wyrażona w innej walucie niż PLN, Wnioskodawca zobowiązany jest ją przeliczyć wg Tabeli A kursów średnich walut NBP z dnia wysłania wniosku tj. 14 kwietnia 2006 r.
- Dotyczy Wnioskodawców występujących wspólnie:
1) każdy z Wnioskodawców występujących wspólnie musi złożyć dokumenty określone w pkt. III.2.1.1
2) Wnioskodawcy występujący wspólnie są zobowiązani do złożenia dokumentów określonych w pkt. III.2.1.2 i w pkt III.2.1.3 w taki sposób aby zostały potwierdzone przez nich łącznie warunki udziału w postępowaniu określone w pkt III.2.1
- Wskazane jest aby:
1) wniosek był zapakowany w dwie koperty,
2) koperta zewnętrzna, bez cech identyfikacyjnych Wnioskodawcy oznaczona: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na wykonanie „ Systemu interaktywnej elektronicznej obsługi informatyczno-statystycznej dla uczestników rynku energii",
3) koperta wewnętrzna oznaczona jak wyżej oraz opatrzona nazwą i adresem Wnioskodawcy, zawierająca wniosek,
4) kolejne ponumerowanie wszystkich stron wniosku i opatrzenie każdej strony podpisem Wnioskodawcy,
5) podanie nazwisk osób upoważnionych do kontaktów z Zamawiającym w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
6) załączenie spisu zawartości wniosku,
7) przedstawienie informacji, oświadczeń i dokumentów w porządku określonym niniejszym ogłoszeniu.
III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu?
NIE X TAK
Jeśli tak, wskazać odpowiednią ustawę, rozporządzenie lub przepis administracyjny
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
III.3.2) Czy osoby prawne będą zobowiązane do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia?
NIE TAK X
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury
Otwarta Przyspieszona ograniczona
Ograniczona X Przyspieszona negocjacyjna
Negocjacyjna
IV.1.1) Czy wybrano już kandydatów? (tylko w odniesieniu do procedury negocjacyjnej i jeśli dotyczy)
NIE TAK Jeśli tak, podać szczegóły w części „Inne informacje” (sekcja VI)
IV.1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej (o ile dotyczy)
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
IV.1.3) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
IV.1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie Dz. Urz. UE |
/S - z // (dd/mm/rrrr) |
IV.1.3.2) Inne wcześniejsze ogłoszenia
Numer ogłoszenia w spisie Dz. Urz. UE |
/S - z // (dd/mm/rrrr) |
IV.1.4) Przewidywana liczba dostawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum 5
- Jeżeli liczba Wnioskodawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wnioskodawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę i spełniają warunków.
- Jeżeli liczba Wnioskodawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich Wnioskodawców, spełniających te warunki.
IV.1.4.1) Zasada wyboru wykonawców do dalszego udziału w przetargu
I. Do dalszego udziału w postępowaniu Zamawiający zaprosi pięciu Wnioskodawców, którzy spełnili wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu i uzyskali w kolejności najwyższą liczbę punktów na podstawie poniższych kryteriów:
- Kryterium 1 - liczba projektów, - za każdy zrealizowany przez Wnioskodawcę projekt spełniający wymagania określone w punktach. III.2.1.3 potwierdzone dokumentami, o których mowa w pkt. III.2.1.3 ppkt 1:
1) 30 punktów - za każdy projekt o wartości min. 1 000 000 PLN;
2) 60 punktów - za każdy projekt o wartości min. 3 000 000 PLN;
3) 90 punktów - za każdy projekt o wartości min. 6 000 000 PLN;
4) 120 punktów - za każdy projekt o wartości min. 10 000 000 PLN:
2. Kryterium 2 – doświadczenie osób wskazanych przez Wnioskodawcę. Za każdy udział w projekcie, o którym mowa w pkt III.2.1.3 ppkt 3. ppkt 2)
1) osoby wskazanej przez Wnioskodawcę jako Kierownik Projektu Wnioskodawca otrzyma:
a) 10 punktów - za każdy z trzech pierwszych projektów,
b) 2 punkty - za każdy następny projekt,
2) osoby wskazanej przez Wnioskodawcę jako Architekt Systemu Wnioskodawca otrzyma:
a) 5 punktów - za każdy z trzech pierwszych projektów,
b) 1 punkt - za każdy następny projekt, potwierdzający wymagane warunku przez Zamawiającego,
3) osoby wskazanej przez Wnioskodawcę jako Inżyniera aktywnych urządzeń sieciowych posiadającego odpowiedni certyfikat producenta sprzętu na poziomie co najmniej „Professional”,
a) 5 punktów – za każdy z dwóch pierwszych projektów,
b) 1 punkt – za każdy nastepny projekt.
4) osoby wskazanej przez Wnioskodawcę jako Inżynier Systemów PKI Wnioskodawca otrzyma:
a) 5 punktów – za każdy z dwóch pierwszych projektów,
b) 1 punkt – za każdy nastepny projekt.
5) osoby wskazanej przez Wnioskodawcę jako Inżyniera systemów backupu posiadającego którykolwiek certyfikatów producentów systemów backupowych, jak: HP Storage Data Protector, IBM Tivoli Storage Manager, Legato NetWorker, VERITAS NetBackup na poziomie co najmniej „Professional”,
a) 5 punktów – za każdy z dwóch pierwszych projektów,
b) 1 punkt – za każdy nastepny projekt.
Punkty w tym kryterium przyznawane są dla Kierownika projektu, Architekta systemu, Inżyniera aktywnych urządzeń sieciowych, Inżyniera systemów backupowych, Inżyniera Systemów PKI.
3. Liczba punktów przyznanych Wnioskodawcy jest równa sumie punktów uzyskanych w powyższych dwóch kryteriach.
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) Najniższa cena NIE X TAK
lub
B) Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów:
B1) kryteria jak niżej (o ile możliwe według kolejności znaczenia)
Kolejność według znaczenia: NIE TAK
lub:
B2) kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego * URE / BO – 260 – 5 / 2006
__________________________________________________________________________________
IV.3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych
Dostępne do .Dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy) nie dotyczy Waluta
Warunki i sposób płatności
IV.3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się procedurę otwartą, ograniczoną czy negocjacyjną)
23.05.2006 lub dni od daty wysłania ogłoszenia
Godzina (o ile dotyczy) 12 00
IV.3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej)
Przybliżona data (dd/mm/rrrr)
IV.3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
ES |
DA |
DE |
EL |
EN |
FR |
IT |
NL |
PT |
FI |
SV |
Inny (inne) – państwo trzecie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PL |
IV.3.6) Termin związania ofertą (w przypadku procedury otwartej)
Do // (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
IV 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (o ile dotyczy)
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
IV.3.7.2) Data, godzina i miejsce
Data (dd/mm/rrrr) Godzina:
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa?
NIE X TAK
VI.2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
VI.3) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków UE?*
NIE TAK X
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
Projekt WKP_1/1.5.0/2/2005/1/17/240
VI.4) Informacje dodatkowe (o ile dotyczy)
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
VI.5) Data wysłania ogłoszenia 14 / 04 / 2006 (dd/mm/rrrr)
ZAŁĄCZNIK A
1.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Nazwa Urząd Regulacji Energetyki |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Bogdan Agnieszczak, |
Adres ul. Chłodna 64 pok. 6 |
Kod pocztowy 00-872 |
Miejscowość Warszawa |
Kraj Polska |
Telefon +48(022) 661 61 55 |
Faks +48 (022) 661 61 77 |
Poczta elektroniczna (e-mail) bogdan.agnieszczak@ure.gov.pl |
Adres internetowy (URL) www.ure.gov.pl |
1.3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację
Nazwa Urząd Regulacji Energetyki |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Bogdan Agnieszczak, |
Adres ul. Chłodna 64, pok. 6 |
Kod pocztowy 00-872 |
Miejscowość Warszawa |
Kraj Polska |
Telefon +48(022) 661 61 55 |
Faks +48(022) 661 61 77 |
Poczta elektroniczna (e-mail) bogdan.agnieszczak@ure.gov.pl |
Adres internetowy (URL) www.ure.gov.pl |
1.4) Adres, na który należy przesyłać wnioski o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu
Nazwa Urząd Regulacji Energetyki |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Bogdan AGNIESZCZAK |
Adres ul. Chłodna 64 , pok. 6 |
Kod pocztowy 00-872 |
Miejscowość Warszawa |
Kraj Polska |
Telefon +48(022) 661 61 55 |
Faks +48 (022) 661 61 77 |
Poczta elektroniczna (e-mail) bogdan.agnieszczak@ure.gov.pl |
Adres internetowy (URL) www.ure.gov.pl |